Методична сторінка

Аналіз уроку за критеріями компетентнісного навчання



Матеріали семінару вчителів математики 13.04.2017 р.



opy short URL



Анкета "Аналіз уроку математики"



Методика організації пошуково-дослідницької діяльності в предметному навчанні

Розвиток дослідницьких здібностей учнів на уроках математики

Крячик Марина Валеріївна, учитель математики,
старший учитель

Сучасне суспільство вимагає розвиток нових способів освіти, що направлені на виховання вільної особистості, формування у дітей здатності самостійно мислити, добувати і використовувати знання, шукати шляхи розв’язання проблеми та планувати свої дії.

Тому метою роботи вчителя є створення умов для розвитку дослідницьких навичок учнів, формування способів активної пізнавальної діяльності учнів.
Читати далі...

Компетентнісно орієнтована методика навчання математики в основній школі

Метод. посібник / О.І.Глобін, М.І. Бурда, Д.В. Васильєва, В.В. Волошена, О.П. Вашуленко, Н.Д. Мацько, Т.М. Хмара. — К.: Педагогічна думка, 2015. – 245с.
У посібнику розглянуті дидактичні та методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики в основній школі, представлені система навчальних завдань, методів, прийомів, спрямованих на розвиток в учнів ключових і математичної компетентностей, методика постановки мети і завдань уроку, а також методика розроблення уроків математики з урахуванням розвитку компетентностей, діагностики, прогнозування та оцінювання рівня їхньої сформованості.
Завантажити



Реалізація дидактичних і методичних принципів формування математичної компетентності

Оцінить Вашу методику навчання за критеріями загальнодидактичних принципів формування математичної компетентності та особистісно-орієнтованого навчання

Немає коментарів:

Дописати коментар