Аналіз уроку за критеріями компетентнісного навчання
Матеріали семінару вчителів математики 13.04.2017 р.
opy short URL
Анкета "Аналіз уроку математики"
Методика організації пошуково-дослідницької діяльності в предметному навчанні
Розвиток дослідницьких здібностей учнів на уроках математики
Крячик Марина Валеріївна, учитель математики,
старший учитель
Сучасне суспільство вимагає розвиток нових способів освіти, що направлені на виховання вільної особистості, формування у дітей здатності самостійно мислити, добувати і використовувати знання, шукати шляхи розв’язання проблеми та планувати свої дії.
Тому метою роботи вчителя є створення умов для розвитку дослідницьких навичок учнів, формування способів активної пізнавальної діяльності учнів.
Читати далі...Компетентнісно орієнтована методика навчання математики в основній школі
Метод. посібник / О.І.Глобін, М.І. Бурда, Д.В. Васильєва, В.В. Волошена, О.П. Вашуленко, Н.Д. Мацько, Т.М. Хмара. — К.: Педагогічна думка, 2015. – 245с.
У посібнику розглянуті дидактичні та методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики в основній школі, представлені система навчальних завдань, методів, прийомів, спрямованих на розвиток в учнів ключових і математичної компетентностей, методика постановки мети і завдань уроку, а також методика розроблення уроків математики з урахуванням розвитку компетентностей, діагностики, прогнозування та оцінювання рівня їхньої сформованості.
ЗавантажитиРеалізація дидактичних і методичних принципів формування математичної компетентності
Оцінить Вашу методику навчання за критеріями загальнодидактичних принципів формування математичної компетентності та особистісно-орієнтованого навчання
Немає коментарів:
Дописати коментар